صنعت ساختمان

مصالح کاربردی ساختمان

صنعت ساختمان

مصالح کاربردی ساختمان

رشد صنعت ساختمان و سبک های معماری و همچنین تنوع بالای مواد و مصالح کاربردی، نیاز به آشنائی بیشتر برای تصمیم گیری دارد.

امروزه استفاده از اینترنت و فضای مجازی برای بسیاری از کسب وکارها نه تنها لازم است بلکه ضروری واجتناب ناپذیر به نظر می رسد چرا که گاها برخی از کسب وکار ها بدون اینترنت و فضای وب ماهیت وجودی خودشان را از دست می دهند.

در این بین برخی از فعالیت های تجا ری ممکن است وابستگی کمتری به وب از خودشان نشان دهند ولی آمارها نشان می دهد با توجه به ضریب رشد نفوذ اینترنت در کشورمان بزودی تغییرات وسیعی در همه انواع کسب و کارها به وقوع خواهد پیوست و لذا شرکت هایی که زودتر از بقیه نسبت به ایجاد زیر ساخت ها ، دانش و نیروی انسانی موردنیاز به منظورتطابق با فضای کسب و کار جدید اقدام نمایند طبیعتا از رقبای خود که هنوز واکنشی به این تغییرات نشان نداده اند ، جلوتر خواهند بود .

چند سالی است که شرکت ها به منظور معرفی خود و محصولات تولیدی مجموعه خود از سایت های نیازمندی های ساختمان استفاده میکنندکه این به نوبه ی خود امری پسندیده و واجب به شمار می رود ولی سوالی که در اینجا مطرح میشود این است که چگونه می توان از اثربخشی این کانال ها اطمینان حاصل نمود؟ آیا همه ی وب سایت ها دارای یک میزان اثربخشی می باشند ؟ چه ابزاری برای کنترل موثر بودن این رسانه وجود دارد؟ آیا شرکتها به اندازه هزینه ای که میکنند ، برگشت وجه دارند ؟ نرخ ROI در این رسانه چه میزان می باشد؟ اینها نمونه سوالاتی است که باید مطرح شود و پاسخ مناسب به آن داده شود . ما در سژین به دنبال تهیه پاسخ مناسب برای این دسته از سوالات هستیم .

سژین یک بستر تجاری مبتنی بر وب می باشد که تلاش می نماید از طریق گرد آوری ابزارها ی مختلف جستجو ، مقایسه، سئو و سایر ابزارهای موجود در وب به گروه های فروشندگان کالاهای ساختمانی کمک کند تا بتوانند محصولات خود را در محیط اینترنت به نحو بهتر و موثرتری معرفی نمایند .

ابزار های جستجوی بسیار پیشرفته ای که منطبق برآخرین روش های برنامه نویسی تهیه شده است به کاربران این امکان را می دهد تا در بین انبوه پیشنهاد فروش مختلف به پیشنهاد فروش مورد نظر خود دسترسی سریع تر و راحت تری پیدا کنند . علاوه بر این استفاده از فیلتر های مختلف سبب ایجاد دسته بندی های جزیی تر در بین پیشنهاد فروش یک زیر گروه مشخص شده و به این ترتیب کاربران دقیقا محصول موردنظر خود را پیدا خواهند کرد.ابزار مقایسه راهی برای مقایسه پیشنهاد فروش های هم جنس می باشد که اختصاصا در درون دسته بندی ها به مقایسه ویژگی ها ی مختلف محصولات پیشنهاد فروش شده می پردازد .

جهت دریافت به روزترین پیشنهادات فروش به وب سایت ما مراجعه نمایید.

www.sezhin.com